vineri, 5 februarie 2021

DOAMNE, PRIMEȘTE-MĂ-N AUDIENȚĂ - Silvia Urlih


Doamne,

aș vrea o clipă

să-mi dai audiență,

aș vrea să te privesc direct în față,

de merit, mai dă-mi o penitență,

dar înainte,

mai dă-mi înc-o povață.

 

Cât să mai pot să car

muntele-n spate,

cum să mai pot să înțeleg ceva,

cum să-nțeleg

că omu-n greu se zbate,

iar viața

e o simplă mucava.

 

Cum să-nțeleg

pe cel care ne minte,

cum să nu văd,

să-mi spun că nu-i nimic,

cum să-l ajut pe cel părinte

care nu are pâine,

când sunt atât de mic.

 

Dă-mi Doamne iar putere

să pot să înțeleg,

învață-mă

să-mi fiu suflet curat,

ajută-mă să pot ca răul să îl șterg,

fă Doamne iar lumină,

de întuneric, m-am cam săturat.

Silvia Urlih - 04.02.2021

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu