luni, 16 octombrie 2017

NU AȚI VĂZUT UN SUFLET ? - Silvia Urlih

Nu ați văzut cumva
un suflet ?!
Era pe-aici pe undeva,
o clipă doar mi-am luat zborul
și l-am pierdut
printre păduri,
când am plecat,
era acasă,
scria ceva pe-o mucava,
picta un future și-o floare…
dar,
cred că îmi tăia facturi.

Factură pentru rătăcire
și pentru că
l-am pedepsit,
factură pentru c-am surzit
când mă chema
în ajutor,
nu l-am văzut când zbuciumat
în zid de foc
mi l-am zidit,
ieri a plecat pe drumul sării,
de el mi-e astăzi
tare dor.

Nu-l căutați,
căci l-am găsit,
era în inimă pitit,
mi-am auzit chemarea vremii,
iar inima
mi l-a redat,
l-a îmbrăcat în sorii sortiți,
chiar soarele de-i asfințit,
l-am luat în brațe
și am plâns,
l-am luat cu mine

și-am plecat.
Silvia Urlih 16.10.2017

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu