joi, 26 octombrie 2017

UCIDEȚI, DACĂ MAI AVEȚI CE ! - Silvia Urlih

Am pledat „vinovat”
când am fost acuzată
că mi-am ucis viața.
Da, am ucis-o ,
dar,
nu din culpa mea.
Voi,
cei ce m-ați pus la zidul nevinovăției,
m-ați obligat să o ucid.
Voi,
cei ce m-ați împroșcat cu noroi,
m-ați determinat să o ucid.
Voi,
cei ce m-ați judecat,
m-ați forțat să o ucid.

Da,
recunosc,
mi-am ucis viața.
Dar,
Voi,
cei ce m-ați împins să o fac,
v-ați murdărit cu noroiul cu care m-ați împroșcat.
Voi,
cei care m-ați judecat,
veți fi judecați la judecata de apoi.

Eu,
mi-am ucis viața,
dar,
Sufletul
mi l-am păstrat viu,
el încă trăiește
și
continuă să zboare.

Deci,
domnule judecător,
aștept sentința.
Ucideți-mi VIAȚA !!
Mă mai puteți pune la zidul vinovăției ?
Mai poate cineva să mă ucidă,
de vreme ce viața mi-am ucis-o
și
doar sufletul
mai trăiește
într-un trup mort ?

Ucideți, dacă mai aveți ce !
Eu,
m-am ucis deja

cu ploaia florilor din mine.
Silvia Urlih 26.10.2017

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu