duminică, 29 octombrie 2017

PRINTRE AMIEZI - Silvia Urlih

Pășesc printe amiezi,
amiezile
mă cheamă,
pășesc printre tăceri,
pe care
le ascult,
tăcerea din amiază,
la-miază mă îndeamnă,
îngenunchez în beznă,
ascult
al meu tumult.

Pășesc spre-amiaza mea,
spre toamna
ce m-ascultă,
o rog să-mi dea răgazul
de-a mai trăi
o vară,
o rog ca viața-ntreagă
s-o lege cu o fundă,
să nu mă mai apese
nesomnul
de aseară.

Pășesc cu-amiaza-n suflet,
știu
că mă-ndrept spre nori,
știu
că apusul vieții spre mine mă îndreaptă,
dar,
îmi doresc cu viața să fim
două surori,
să-mi fie viața asta
o soră
înțeleaptă.

Pășesc cu-amiaza-n suflet, cu sufletu-n amiază,
dar vreau ca pasu-mi mic, să-mi fie tot mai mic.

Pășesc,
pășim încet
și-n șoaptă
sprea marea adormire,
până atunci,
mai am timp
să-mi  mângăi
din când în când,

oglinda sufletului.
Silvia Urlih 29.10.2017

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu