duminică, 29 octombrie 2017

STAI TIMPLULE ! - Silvia Urlih

Stai,
nu mai curge peste mine,
nu-ți mai lăsa nisipul
să plouă peste mine,
stai timpule,
te dă bătut,
clipa ți-e încătușată în dorința mea
de a te pierde.

Nu te vreau !
Nu vreau
să îmi pictezi
 cu riduri
chipul,
te țin prizonier
în palma stângă.
De ce în stânga ?
Pentru că
dreapta îmi e ocupată…
dăruiesc prin ea,
iubire !

Piroanele bătute cu clipele-ți pierdute
au agățate pe ele
vise,
visele mele.

Au fost
prea multe clipe
în care mi-a fost sfârtecat
 trupul
cu lănci
 trimise de tine,
de tine,
timpule.

Nu vreau încă
să-mi pun dorința
în cuiul visului,
nu vreau încă
să mă soarbă pământul
ce-l port
în bocceaua vremii,
nu vreau
să mă ții captivă într-o frunză îngălbenită,
prefer să te țin eu,
 captiv
în propria-ți clepsidră.

Înțelege,
timpule,
că nu mai am timp,
înțelege,
că pașii mei
urcă

ultima treaptă.
Înțelege timpule, că nu mai am timp !
Silvia Urlih - 29.10.2017

2 comentarii: