vineri, 29 ianuarie 2021

MĂICUȚA MEA ! - Silvia Urlih

Noaptea-n gânduri se adună,

plouă lin de pe sub pleoape,

unde mi-ești, măicuță bună,

tare-aș vrea să-mi fii aproape.

 

Ochii tăi nu mă mai văd,

sufletu-ți plutește-n cer,

totu-n juru-mi e prăpăd,

eu în mine-s temnicer.

 

Vino tu măicuța mea,

să mă scoți din adormire,

poate ești un fulg de nea,

știu că-mi ești a mea privire.

 

Vreau să mă mai ții în brațe,

vreau să-mi ștergi iar lacrima,

ia cu tine-a mea tristețe,

chiar de ești sus pe o stea.

 

Mama mea din ceruri sfinte,

tare dor îmi e de tine,

plâng și-alerg printre morminte,

rogu-te fii iar cu mine.

 

Mama mea ce m-ai născut,

și-ai plecat să îmi fii înger,

fii cu mine, fi-mi iar scut,

mai scoboară-te din cer.

 

Plâng măicuță că mi-e dor,

dor îmi e de ce a fost,

vino la mine-n pridvor,

vreau să-mi fii iar adăpost.

 

Te iubesc măicuță dragă,

te-am iubit dintotdeauna,

tu mi-ai fost lumea întreagă,

plâng, iar plânsul iar ne leagă.

 

Crucea nu ți-o pot atinge

că-s departe și n-am cum,

sufletul în mine plânge,

lumânarea ți-o aprind

și-s cu tine chiar acum.

 

Iartă-mă măicuță sfântă

că multe n-am înțeles

inima mi-era prea frântă

acum, toate au un sens.

Silvia Urlih - 29.01.2021

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu