luni, 16 iulie 2018

SĂ NU MORI MAMĂ NICIODATĂ ! - Silvia Urlih


Să nu mori mamă niciodată,
căci
tu mi-ești lună și-mi ești soare,
să îmi trăiești mereu în suflet
ca un luceafăr
fără negur,
să-mi fii vaporul ce mă duce
pe un ocean
fără de valuri,
să mă veghezi
cum o făceai
când eu eram doar
bob de strugur.

Să îmi fii mamă,
focul sfânt
ce arde în altar ceresc,
să-mi fii ogoru-n care-ai pus
sămânța
care azi sunt…
eu,
să-mi fii măicuță ,
cât mai ești,
livada-n care azi trăiesc,
să nu mori mamă niciodată,
să-mi fii eternul
alizeu.

Și,
dac-o fi să pleci cândva,
acolo,
dincolo de nori,
tu n-o să mori,
căci sufletul
îmi va fi mirul din altar,
și mir
și busuioc vei fi
când voi cădea din depărtări,
tu-mi vei fi sânul ce m-așteaptă
să mă hrănească
iar și iar.
Silvia Urlih 16.07.2018

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu