marți, 24 iulie 2018

SĂ-MI FIU IZVOR - Silvia Urlih



Sunt setea mea nepotolită
de spusul celor ce n-am spus,
mi-e sete
de a spune lumii
că-n cer mi-adăp secătuirea,
mi-e dor
să fiu iar lupul alb
care în mine
n-a apus,
mi-e dor
să-mi fiu izvorul viu
ce-n mine și-a găsit
găsirea.

Sunt noaptea ce m-ademenește
cu noaptea-n noapte
să adorm,
mă înfășor ca giulgiul sacru
ce-n mine-n giulgiu
se rescrie,
mă strânge haina mult prea strâmtă,
nisipul
mi-a ascuns-o-n țărm,
mi-e sufletul prea zdrențuit,
dar,
totu-n mine
se prescrie.

Sunt setea
ce nu mă mai lasă
de setea vieții
ca să scap,
îmi prind în palme tâmplele
și gândul
nu-l mai las să plece,
rup nopțile în mii bucăți,
la rădăcină le tot sap,
aș vrea
ca zdreanța de pe suflet
să nu-mi mai fie…
vreau să sece.
Silvia Urlih 23.07.2018


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu