marți, 24 iulie 2018

TE IERT ȘI MĂ IERT, LUME ! - Silvia Urlih





Lume-n care eu trăiesc
și de care mă lovesc,
știi tu ce-am trăit o viață,
știi de-s moartă
sau trăiesc ?
știi dacă tăcerea nopții
trupul
mi l-a zdrențuit?
mi-ai frânt sufletu-n bucăți,
dar eu,
iar mi l-am zidit.

Lume care-mi ești
aproape
dar departe
te zăresc,
știi că nopțile îmi sunt
zile-n cer împărătesc ?
știi că sufletul mă doare
dar zâmbesc
și iar iubesc ?
din iubire m-am născut
și-n iubire-o să trăiesc.

Lume fără de iertare,
ce cu ură
te hrănești,
eu sunt pasăre albastră,
sufletul
nu mi-l zidești,
sunt iubire din iubire,
te iubesc te iert și tac,
eu trăiesc fără de ură,
îmi sunt
floarea mea de mac.

Lume-n care eu trăiesc…
te iert
că m-ai judecat,
mă iert
dacă te-am judecat.
Silvia Urlih 24.07.2018

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu