sâmbătă, 28 iulie 2018

IUBIREA ÎMI BATE-N FEREASTRĂ - Silvia Urlih




Mi-e teamă
de-amurgul sihastru
ce-mi cântă în noaptea pustie,
iubirea
îmi bate-n fereastră,
aud și n-aud…
încă dorm,
cântarea-i mă duce-n neant,
neantul îmi e nebunie,
nebunele gânduri
mi-s raze ce-n rază mă duce
spre țărm.

Trag pleoapa din noapte
spre mine,
o rup în bucăţi de lumină,
captivă-s în seara-nserată,
iar somnul din mine
îmi spune,
că-s frunza ce tremură-n noapte
da-n ziua din mine
se-anină,
că-s mugurul zilei din mâine
ce-n ramul din ram
va apune.

Răsună în mine o voce,
e vocea iubirii divine,
ecoul
se pierde-n ecou,
mă-ncalță în glas de pământ,
îmi prind rădăcina
în palme,
o leg lândă mine
de mine,
iubirea ce-mi bate-n fereastră,
e darul
ce-mi freamătă-n gând.
Silvia Urlih 28.07.2018


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu