sâmbătă, 28 ianuarie 2012

AMINTIRI... Silvia Urlih

Se cern din suflet amintiri trecute…
se cern cu anii copilărie ce mă–ntristă…..
mi-aduc aminte de anii iernii crude,
c-am fost copil cu mamă…fără mamă…tristă.

Ce dor de mamă mângâindu-mi chipul!

ce  dor de tată ce lacrimile-ntoarnă !
ce dor de anii verii alinându-mi trupul !
ce dor de viața mea pierdută–n miez de toamnă.

Adolescență,unde ești, ai fost doar vis ?
pe unde-ai fost și unde te-am pierdut?
în pomi, în floare, unde te-ai ascuns?
în care cer cu soare-albastru, abătut .?

Tu…tinerețe, pe unde ai umblat ?
prin ce coclauri te-ai pierdut, în ce unghere?
te-am căutatîn cer fără culoare și uscat
și nu te-am regăsit cu nici o priveghere.

Mireasă neagră a durerii, în albul diafan,
mi-am pus inelul marilor neliniști,
am împletit din lacrimile-mi un caftan,
de sânge și de chin, în câmp cu miriști.

Of.., amăruie viață cum te-ai scris,
pe fila vieții mele dureroase…
am strâns volume-întregi de vechi abis,
pe aripa însângerate-i  ierni geroase.

Dar vine vremea verii mele-n alb încins,
și vreau să cresc un lotus în grădină
știu azi că visul meu nu-i  vis închis,

știu azi, că mâine viața îmi va fi senină.
Silvia Urlih - 28.01.2012

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu