marți, 31 ianuarie 2012

ÎMI DORESC SĂ FIU EU


Afarã e ger și plouã și tună,
Și-în sufletul  meu e viscol și ger.
Verzi îmi sunt ochii,pierduți  în furtună,
Fulgere vin,  de-acolo din cer.

Afarã e ger și plouã și tună
Și-n inima mea e-un acru fior
Sufletu-mi sterp, legat în cunună,
E rază ce-apune , cerând ajutor.

Afarã e ger și plouã și tună,
Iar buzele tale de sângele  meu
Pãtate-au rãmas de când e furtunã
În inima mea și-n sufletul greu.

Ajutã-mã, Doamne sã scap de furtunã,
Să scap de durere, sã scap de-acest rãu,
Ajutã-mã, Doamne sã scap de minciună,
Ajutã-mã, Doamne, să scap de călău.

Deodatã lumina se-ntoarce spre mine
Ființa mea fuge , dar fuge și ea
Rămân  pironită de parcã-s-un câine
Atunci când hingherul vine sã-l ia.

Lumina speranței plutește spre mine
Cu lacrimi de gheață privesc către ea
 O-aștept în genunchi,o văd,știu că vine
la El să mă-nalțe, povață să-mi dea.

Albastru  e cerul  de jos, de sub mine
Veseli sunt îngerii în jurul meu,
Zâmbesc supusă  luminii divine,
Îmi doresc să fiu eu și al meu Dumnezeu. 
Silvia Bya Urlih 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu