sâmbătă, 28 ianuarie 2012

SCRISOARE FRATELUI MEU


SCRISOARE FRATELUI MEU


În fiecare zi mi-e dor de tine.
Tu ai plecat demult , eu am rămas .
Acolo între îngeri ți-este bine
Și sper că mergi spre și mai bine , pas cu pas.

Atunci când te ”visez” sunt încântată.
Atunci când te ”visez” nu vreau sa mă trezesc,
Căci lumea  ta  îmi pare minunată ,
Nimic pe lumea asta nu îmi mai  doresc.

Eu nu visez, de fapt ești lângă mine !
Te simt, te văd, ești tare fericit.
Vorbesc cu tine, te văd cu îngeri și ți-e bine
Eu sunt tu, tu ești eu,ne-am împlinit.

Nu vreau să îți creez probleme.
Ai treabă și ești tare ocupat.
Sufletul meu se zbate-ntre  dileme,
Dacă ți-am fost de ajutor sau doar te-am încurcat.

Doresc să vin aproape, să te văd,
Mi-e teamă că ești singur de atunci…
Ești lângă  îngeri , stelele-s de jad
Divinul te iubește și-ți dă putere ca să te descurci.

Ti-am scris , fiindcă despărțirea e cumplită.
Pe tine rudă te-am avut , și-atât
Dețin un teanc de dragoste nedăruită
Și mamei, tatii,nu le vorbesc decât în gând.

Când îmi voi termina aici îndatorirea,
Dacă voi fi trăit frumos și mi se va permite,
Mă voi muta aproape și Dumnezeirea,
Ne va uni în multe sfere împletite.

Până atunci mă străduiesc din răsputere
Să fiu aici, viața să curgă pe deplin.
Îți spun cu dragoste și dor “ La revedere”
Și când va fi momentul, clipa de adio, o să vin.
Silvia Bya

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu