sâmbătă, 28 ianuarie 2012

O INIMĂ RĂNITĂ


Un suflet sunt și eu, și să trăiesc aș vrea
Și bucurii să am ca cei de vârsta mea.
Dar nu e cum gândesc , și cum visez mereu,
În viață nu am parte decît de Dumnezeu.

Lumea mă privește , cu ură-ngrozitoare
Ce parcă vrea să spună :nu mai e mult, și moare..
Asta o știu doar eu ,și este adevărat,
Dar este asta viață, să fii așa tratat.?

Soarta asta îngrozitoare , ce nu se mai sfîrșește,
E ca un țipăt de copil ce rău mă chinuiește.
Puțini mai sunt aceia ce pot să mă-nțeleagă,
Dar  nu sunt lîngă mine ,iar viața , nu se leagă.


Sunteți și voi oameni și veți  trăi mereu,
Întindeți-mi o mînă să pot trăi și eu!
Voi ! faceți viața bună și-un trai mai fericit,
Pentru acel ce astăzi  de viață e lovit !!! (1986)
Silvia Bya

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu