joi, 15 octombrie 2015

ADUNĂM PREZENTU-N DOI - Silvia Urlih



Când
primăvara mi-a bătut în geam,
am stat o clipă
să-mi ascult fiorul,
când
vara mi-a bătut în ușă să-i deschid,
am tremurat de teamă
să n-o tulbur,
când
floarea soarelui mi-a spus să mă trezesc,
am descuiat din lacăte
izvorul,
când
toamna a intrat în casă peste mine,
cu aripe m-am îmbrăcat,
precum un vultur.

Pământul
când în mine-a strănutat,
mi-am spus că-i vremea să mă-ntorc
în răsărit,
vântul
când a sunat la ușă să-i deschid,
l-am întrebat
dacă mi-aduce vești,
cerul
când a plouat cu flori pe mine,
mi-am spus că timpul meu
a înflorit,
visul
când m-a trezit din amorțire,
mi-am spus :
„e vremea viața s-o trăiești!”

Izvorul meu
cu zile fără margini,
urcă
spre nemuririle din zile,
pădurea mea
cu paltini îmbrăcată,
enumeră petalele din ploi,
lanul de maci m-așteaptă
să-l dezbrac,
sufletul meu
rescrie albe file,
ființa mi-e o ardere-n lumină,
căci
azi nu sunt,
azi suntem,
azi adunăm prezentu-n doi.

  Silvia Urlih 15.10.2015

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu