vineri, 16 octombrie 2015

PRIN TINE- Silvia Urlih

Aș vrea
în suflet să-mi rămâi o veșnicie,
cu veșnicia,
veșnic să trăim,
aș vrea
să-mi fii același munte,
să-mi fii tu muntele
ce l-am visat
și
l-am dorit,
aș vrea
să-mi fii același soare,
să-mi fii tu soarele,
și-zori
să amurgim,
aș vrea
să-mi fii aceeași tresărire
și-n tresărirea vieții
să știm
c-am adormit.

Aș vrea
în suflet să-mi rămâi cu nemurirea
și-n nemurire moartea
s-o aflăm,
aș vrea
să-mi fii aceeași mare,
să-mi fii tu marea care-a spălat
izvorul,
aș vrea
să-mi fii același râu visat,
să îmi fii visul,
în el să ne-nnecăm,
aș vrea
să-mi fii aceeași floare,
să îmi fii floarea
ce-și mângâie ogorul.

Aș vrea
în tine să-mi găsesc sălaș,
sălașul paserii care-a zburat
pân-a-nsorit,
aș vrea
în tine să-mi găsesc aleanul,
aleanul care-a tot fugit de mine,
aș vrea
în tine să-mi găsesc puterea,
puterea de-a afla
ce mi-am dorit,
aș vrea
să-mi fiu cu tine lângă tine,
aș vrea să văd,
să știu,
să înțeleg,
prin tine.

 16.10.2015 - Silvia Urlih

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu