marți, 20 octombrie 2015

FRUMOASA MEA ! Silvia Urlih



M-ai întâlnit,
eram o stea fără petale,
pluteam tăcută-n univers…
m-ai întâlnit,
era spre seară,
iar sufletu-mi spunea că doar exist,
ți-am văzut ochii…
 mi-au scris iubirile care din ochii mei
s-au șters,
chipul…
chipul nu ți-l vedeam,
era pictat de zei,
în ametist.

Mi-ai zis :
frumoasa mea,
ți-aș dezlega misterul scris în timp,
te-aș reclădi din slove,
cuvintele
le-aș respira,
vieții
i-aș da simbrie,
eu,
te-aș culege-n pumni
să-mi fii trifoi
în ultim anotimp,
te-aș strânge în petale,
să fim,
să-mi fii a vieții stea,
iar zilele,
să-mi fie.

Ți-am zis:
de-ai înțelege-o orhidee,
de i-ai simți mirosul diafan,
de m-ai culege petală cu petală
și
m-ai picta iar floare,
de-ai descifra misterul ce-l am
ca p-un alean,
ai ști
că sunt femeie,
lumina, îmi ești tu,
și-ai ști că merg cu tine,
spre ultima
uitare.

Silvia Urlih - 20.10.2015 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu