marți, 27 octombrie 2015

EU CU MINE Silvia Urlih

Eu pe dinăuntru sunt lumină,
Eu pe dinăuntru sunt izvor,
Înăuntrul meu ades suspină,
Când izvoarele cu viață-mi cântă-n cor

Înăuntrul meu mă arde și mă roade,
Înăuntrul meu mi-e prețuire,
Înăuntrul meu mi-aruncă roade
Când mă rog să fiu neadormire.       
              
Eu pe dinăuntru sunt iertare,
Eu pe dinăuntru sunt un pom,
Înăuntru  meu mi-e în urcare,
Când alerg spre mine să fiu om.

Eu pe dinăuntru sunt pădure,
Eu pe dinăuntru sunt durere,
Înăuntrul meu e-n despletire,
Când durerea să iubesc mi-o cere.
                 
Înăuntrul meu scrie cu sânge,
Înăuntrul meu e în cuvânt,
Inăuntrul meu în mine strânge
Învieri ce-au fost și încă sunt.

Înăuntrul meu îmi e lumină,
Înăuntrul meu nu mai e fum,
Înăuntrul meu strigă-n surdină,
Că-năuntrul meu sunt iar pe drum. 

Înăuntrul meu în mine strigă,
Înăuntrul meu nu doarme, este viu,
Eu cu mine suntem în verigă,
Eu cu mine n-o să fim pustiu.

 Silvia Urlih 05.06.2015

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu