joi, 15 octombrie 2015

ÎMI DAI SĂ GUST DIN FERICIRE - Silvia Urlih

Mi-ai dat să gust
din must de raze,
îmi dai să beau fără-ncetare,
mi-ai dat să gust
din depărtare,
iar depărtarea ne-a unit,
îmi pui pe buze
strop de mir,
iar mirul azi
îmi e cărare,
buchet de flori îmi pui sub suflet,
iar sufletul a-nmugurit .


Îmi dai să gust
din fericire,
iar fericirea mă îmbată,
mi-ai dat să gust
din ochii tăi,
iar ochii mei privesc prin ei,
mi-ai pus pe pleoape
diamante
să îmi văd anii, fără pată,
în busuioc mă-mbălsămezi,
să-mi fie-a soare,
lângă zei

Îmi dai să gust
din smirna lunii,
să-mi fie smirna pat stelar,
îmi dai să gust
din tinerețe,
cu tinerețea să-nfloresc,
mi-ai pus pe deget universul,
viața
m-ai pus-o-n inelar,
mă învelești în val de soare,
păduri de raze-n mine
cresc.
 Silvia Urlih 15.10.2015


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu