vineri, 9 octombrie 2015

RĂSARĂ DIMINEAȚA ! - Silvia Urlih




În Țara Soarelui Răsare,
răsară soarele
peste apusul meu,
răsară luna
în miezul sufletului mult prea strâns,
răsară zorii
din brațul sfânt pictat de Dumnezeu,
răsară dimineața
din câmpul plin de lacrimi care-au plâns.

În Țara Soarelui Răsare,
răsară zâmbetul
pe chipul meu ciobit,
răsasă grâul
din fericirea pe care n-am gustat-o,
răsară un nou drum
din drumul meu
retras și obosit,
răsară dimineața
din iarna fără drumuri, pe care-am aruncat-o.


În Țara Soarelui Răsare,
răsară cerul
din cerul meu uitat,
răsară gândul de-mpăcare
ce m-ampăcat
cu mine,
răsară noi livezi
din codrul veșted, uscat și-ncercănat,
răsară dimineața
și zorii
și soarele
și
zilele senine.
 07.10.2015- Silvia Urlih

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu