vineri, 29 decembrie 2017

DACĂ AR FI - Silvia Urlih

Dacă ar fi
să-ți pui în mână
un bob
de umbră-ngălbenită ,
dacă ar fi
să-mi pui sub pași
un strop
de lună luminată,
dacă ar fi
în palma dreaptă
o clipă
sufletul să-mi ții,
în care dintre zările ființei
te-ai urca să mă păstrezi o veșnicie ?

Dacă
în palma stângă
ai ține dorul pentru mine
și
sub pășirea-ți caldă
tu mi-ai simți doinirea,
în care
dintre lumi
mi-ai auzi cântarea,
în care
colț de stea
mi-ai întregi iubirea ?

Dacă
mi-ai auzi suflarea
cum
sufletul ți-l vrea,
dacă
 te-ai legăna în patul plin
cu florile speranței,
în care
din petale
tu
mi-ai afla aflarea,
în care
rădăcină
mi-ai răsădi iar viața ?

În care dintre zările
ființei mele
te-ai urca
să vezi puțin din mine

să ştii mai multe despre mine ?
Silvia Urlih 29.12.2017 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu