joi, 14 decembrie 2017

ȚI-E FOAME DE IUBIRE - Silvia Urlih


Mă sorbi
în dimineţi și nopți târzii,
mă urci şi mă cobori
în tine,
mă mângâi
ca un ecou îndepărtat,
în rouă mă prefaci
apoi mă sorbi,
ca pe un vals
în sala aşteptării
mă asculți
și mă dansezi,
ca o iubire ce-o să fie.

Îmi sorbi cuvintele,
ți-e foame de iubire,
ți-e foame și ți-e sete,
ești flămând,
la masa din altar
ai vrea să-ți ostoiești trecutul,
ai vrea
să mori puțin,
apoi să reînvii,
ai vrea
să îmi săruți pământul ce îl calc,
ai vrea
să îți fiu soare,
să-ți fiu cânt.

Mă sorbi
ca pe un cântec pe care l-ai uitat,
m-asculți
și nu te saturi
de-ascultări
ai vrea
să-mi fii arcuș,
eu,
o vioară ce și-a uitat solfegiul
pe masa prăfuită,
ai vrea
să fim un cântec,
să fim un noi,
să nu-ți mai cânți doinitul

pe singure cărări.
Silvia Urlih - 14.12.2017

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu