vineri, 15 decembrie 2017

ÎNTR-O LUME FĂRĂ MINE - Silvia Urlih

În arcul serii ce coboară,
la pieptul
roșului amurg,
mă contopesc în lava caldă,
urc
şi cobor
pe-un creştet verde al muntelui
pierdut în mine,
ca luna ce se pierde-n șoaptă
și-adoarme între două vise,
în ziua ce-a trecut ca vântul
în ziua
care plouă-a mâine.

Mă simt
captivă-n visul meu,
o conturare-a dimineţii,
mă frâng în umbră
printre gratii,
și
mă răpesc din visul zilei,
sunt o bucată dintr-o lume
iluminată în culoare,
sunt aruncată-n visul zilei,
printre zăbrele ruginite,
într-o lume,
fără mine.

Mă simt legată-n zaua zilei,
sunt prinsă-n lanţul de trăire,
să fie-anostă amăgire ?
sunt zi și umbră,
și
visez…
știu,
noaptea e lăcaşul vieţii,
e lumea visului

ce doare.
Silvia Urlih 15.12.2017

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu