duminică, 17 decembrie 2017

FĂ-MĂ IUBITE, PLOAIE - Silvia Urlih

Poate că-ți sunt
secretul nopţilor tale
în care mă căutai
în albastru opac al lunii,
poate că-mi doresc să strângi pustiul din mine
și să mă reverși în
nopţile tale albe de nesomn,
poate că mă desprinnd din neguri
sub ploaia de stale,
dar,
adună-mă toată în tine,
fă-mă trup din colțul lumii
și luminează alături de mine,
secretul albastru dezbracă-l
şi
prinde-mă goală de goliciunea mea în palmele tale,
iubește-mă
și atât.

Sunt
trupul ce-alunecă-n ceaţă ,
sunt
noapte sub palme de cer,
mă strâng,
mă chircesc ca o floare,
mi-e frică de neguri pustii…
te strig
şi te chem
să m-acoperi cu sufletul tău
ce mi-i drag,
sunt trup de ceață,
fă-mă iubite ploaie,

lasă-mă să-ți spăl rănile.
Silvia Urlih 17.12.2017

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu