duminică, 17 decembrie 2017

ÎMBRĂȚIȘĂM VISAREA NOASTRĂ - Silvia Urlih

Curg ploi din visele unite
şi plouă-a mine,
plouă-a tine,
în fulger ne îmbrăţişăm
ne mistuim în visul mării,
şi tună ceru
-a dor de noi,
şi ninge-a tu
şi ninge-a mine,
se scurg dorinţele în lavă,
şuvoi adânc
în pragul serii.

Am fost un vis,
cu nori şi ploaie,
dar soarele e-n răsărit,
mai tună-un pic a toamnă-albastră,
mai fulgeră un gând fugar,
în vis
uri,
cerul e senin
şi plouă-a soare-n asfințit,
îmi cern
e steaua a senin,
îmi cerne toamna
un alt dar.

Alerg
cu verdele din mine,
ninsoarea ninge dinspre tine,
topești ghețarul dintre stânci
și mă arunci
în marea-albastră,
sunt încă vis
cu nor și ploaie,
mi-s lacrima
ce-n dor mă ține,
mi-s cerul viselor albastre,
îmbrăţişăm

visarea noastră.
Silvia Urlih - 17.12.2017

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu