miercuri, 1 februarie 2012

TESTAMENT - Silvia Urlih



Mă-ntreb
de-un timp încoace
ce moștenire–ți las,
iar gândul nu-mi dă pace,
ce oare mi-a rămas ?
Ce să îți las eu ție,
ce am eu
mai de preț ?
poate o Românie
ce-i astăzi de dispreț ?

Nu am nimic anume
poate
am doar o țară,
o țară
de renume ?!
O țară dulcea-amară,
o țară sărăcită
și un popor
sărman,
o țară umilită,
în lume de can-can.

Ce testament să-ți las ?!
Ce-ți las
când voi ”zbura” ?!
Îți spun cu spaimă-n glas
că nu am ce-ți lăsa…

Ce pot să îți ofer !?
Ce sfat
să-ți dau eu oare !?
Îți strig
cu glas de fier !
”Rămâi stăpân sub soare” !

Trăiești printre avuți,
da-ți spun
acum cu jale :
Copile,
fii tu însuți,
căci nu ai altă cale !

Ca pe o rugă te-am crescut,
să fii un OM te-am educat,
să fii român recunoscut...
Fi mândru, nu te lăsa crucificat !
Silvia Urlih- o1.02.2012

2 comentarii: