duminică, 16 iunie 2013

AȘ VINDE TIMPUL - Silvia Urlih


Aș vinde timpul,
l-aș pune pe tarabă
la vânzare,
l-aș dărui poate cuiva ,
să nu-l mai am…
cu anii
l-aș împacheta ,
i-aș face fundă din cărare,
și poate aș întineri 
privindu-mă
din geam.

Aș spage ora, mi-aș împleti din cioburi
vii mărgele,
mi-aș pune la urechi
secundele
cercei,
m-aș îmbrăca mireasă
și m-aș găti cu stele,
maramă mi-aș croi
din anii mei.

Mi-aș vinde anii..
nu este nimeni curios?
chiar nimeni nu m-aude?
vreau doar un ban,
să-mi cumpăr altă viață, s-o iau iară de jos,
poate de-această dată
cu soare-o să mă ude.

Și ceasul…
cadranul l-aș îmbălsăma în gheață,
să hibernez în ore
cu asfințitul meu,
să mă hrănesc cu veacuri
să nu mai fiu
paiață,
când mă va naște
iară
bunul Dumnezeu.
Silvia Urlih 16.06.2013

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu