marți, 4 iunie 2013

SĂ POT SĂ FIU COPAC ! Silvia Urlih


De sub sprânceana timpului ce-a fost,
privesc spre mine
doi ochi
curtenitori,
unul mă-ntreabă
de fost-a fără rost,
cuvintele ce le-a citit ,
cu mine-adeseori.

Unul e-albastru,
e viu,
e rupt din necuprins,
stă în genunchi
și-așteaptă să vadă
unde merg,
mă vede cum mă-mping
din focul
de nestins,
îmi răcorește trupul
când lacrima
mi-o șterg.

Unul e negru,
e mort,
mă-mpinge spre păcat,
mă trage-n labirinturi
să uit
de Dumnezeu,
mă-mbălsămează-n negru,
să uit ce-am învățat,
mă-ndeamnă ne-ncetat
să uit
că eu,
sunt eu.

Dar eu…
eu îi privesc
de sub sprînceana timpului,
m-agăț de rădăcină
și-ncerc să nu mai tac,
îngenunchez în taină,
rog
geana visului,
să mă unească-n ramuri,
să pot să fiu

copac.
Silvia Bya Urlih 04.06.2013

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu