sâmbătă, 15 iunie 2013

ÎNVĂȚ SĂ MĂ IERT - Silvia Urlih



Fost-am
copilul ploii din stele,
zâmbet trist fost-am  
și durere
zburat-am spre ploaie
alături de iele
lacrimă fost-am
pe-a fricii-adiere

Fost-am uitare
în durere-adunată ,
mireasa cernită
de soartă chemată
fost-am pustiu sub doruri  
umbrite,
singurătate ce-a ars în suflet,
fierbinte

Albastra privire , zburat-a bezmetic,
ascuns-a în lume a măștii-ntuneric
copilul urât desenat-a feeric,
pași rătăciți în negrul amnezic.

Măsurat-am în stele
a mea neputință,
scris-am în carte
a mea neștiință,
pierdut-am în timp
a mea necredință,
dar regăsit-am în îngeri
umila-mi ființă!

Invăț să iubesc,să trăiesc în iubire,
inima-mi e deschisă spre fericire.
învăț să trăiesc , să iubesc în trăire
căci sufletu-mi zboară spre nemurire.

Pe un șirag de raze
zbor spre lumină,
în fila albă
scriu
ce-o să vină,
cuvânt ,
viață,
soartă,
încă mă doare

dar învăț să mă iert , să trăiesc în iertare.
Silvia Urlih 15.06.2013

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu