duminică, 14 ianuarie 2018

UN SIMPLU DACĂ - Silvia Urlih

Dacă ar fi să semeni într-o palmă
un bob de întuneric
și unul de lumină ,
dacă ar fi să semeni
în cealaltă palmă
un bob uscat
și unul roditor,
ce ți-ar șopti
simțirea,
ce livadă ai alege ?

Dacă în palma dreaptă
sufletul mi-ai ține
și în cea stângă
iubirea de mine ,
în care dintre zările
ființei
te-ai urca,
să mă-nțelegi puțin
dar
să mă ştii mai mult ?

Dacă în ambele palme
mi-ai cuprinde trupul,
dacă în ambele palme
mi-ai simți freamătul,
cum mi-ai percepe
plânsul
și râsul laolaltă
când ți-aș spune
simplu

te iubesc ?
Silvia Urlih 14.01.2018

2 comentarii:

  1. Servus ! Titlul e prea prozaic, chiar incompatibil cu tematica poeziei, altceva, da ? Sugerez doar : Freamăt, Iubirea de mine, Plânsul nimănui ... PS - Scuze, scriu critică de ”întâmpinare” de peste 35 de ani, recente sau nu fiind versurile, vei înțelege ...

    RăspundețiȘtergere
  2. Doamnă Silvia Urlih, 24 de ani înainte de 89, desi critic literar si de arte plastice nu mi s-a permis să public, nu am avut dreptul la semnătură în mass media, vă dați seama că nu suport nicio aprobare ? Iar cenzură ? Ok, nu este, e doar o oarecare protecție, dar așa resimt eu aprobările, o violare foarte brutală a eleganței mele ca scriitură și a probității mele profesionale, o vandalizare a aristocrației genetice ! Rog a fi corect înțeles ! Am onoarea ! Robert de Cluny ( V. Rășcanu aici).

    RăspundețiȘtergere