duminică, 20 mai 2012

ERAM… - Silvia Urlih







La început,
am fost cuvântul vremilor aride,
la început
cu vorbe grele m-am jucat,
eram
în zorii dimineților timide,
un prunc
un omuleț plăpând, neașteptat.

Pe vremea când
doar scrijeleam cuvinte,
eram un fulg,
ușoară ca un vis nescris,
scoteam din frunze veștede
aducerile-aminte
ascunse –adânc
de gând în norul meu din vis.

Eram în vis
o mică floare părăsită,
eram în fața casei mele
stâncă mută,
vorbeam cu gândul
din ceața neumbrită,
vorbeam de vremea mea
din ziua nenăscută.

La începutul vremilor
din timp venite,
eram un gând…
doar un surâs nescris,
cu zâmbete și dans am scris
în cărți cernite
cuvinte dornice…
și am ieșit
și m-am născut

din vechi abis.
Silvia Urlih 25.05.2012

Un comentariu:

  1. Din vechi abis un înger se ridicâ
    Să împlineasc visul ne-mplinit...
    Va fi de-a lungull vieţii o verigă,
    Din lanţul dezlegării ce-atâta l-a rănit.

    Pupicei,Byuta,inger ratacit!

    RăspundețiȘtergere