duminică, 20 mai 2012

PETALA VISĂRII

În bratele Tale sunt floarea ce plânge-n tăcere
În brațele Tale durerea mă arde cu lacrimi,
Mă doare …viața mi-ai pus la presare     
Mă doare, ajută-mă, ajută-mă să uit de patimi.

În bratele Tale polenul se scurge–n clipită
E verde și negru și alb în juru-mi , demult
Vreau să fiu vie , să nu mai fiu biciuită
Să ies, să fug,  să uit de-al vieții tumult.

Mă văd , vechea mărgea din oceanul de sticlă
Pe valuri plutind spre imensul abis 
In juru-mi e negru, e o perdea de pâclă
Ajută-mă să mă trezesc, ajută-mă s-ajung la vis.

În mâna Ta mi-e sufletul floare rănită
În mâna Ta se scurge alene seva uitării
Pe chipul meu inima-i tristă, părăsită
Dar în privire se așterne petala visării.

Scrisă la 2,40, noaptea de dinaintea întâlnirii cu Arsenie Boca 17/05/2012
Silvia Bya Urlih

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu