luni, 21 mai 2012

LĂSTARUL FLORII



Sunt eu, lăstarul florii ce răsare
din raza lunii ce se pierde-n infinit ?
Sunt eu , copilul mărilor din zare
Ce se înaltă spre zenit ?

Sunt eu, petala zorilor din noapte
ce plămădit-am fost din fir de stea?
Sunt eu, cuvântul ce se naște-n șoapte
înmiresmată în parfum de albăstrea ?

Sunt eu, crinul săpat în stâncă
ce crește liber, solitar dintr-un izvor ?
Sunt eu, copilul vieții ce se-aruncă
îmbrățișat de valuri , înotând în dor?

Sunt eu, liana ce s-agață de lumină
și urcă liber spre pădurea crudă ?
Sunt eu , un suflet ce se cheamă în surdină
însă ?

Sunt eu… doar eu ce a ales să zburde
Prin undele din valuri și nisip
Printre copaci și flori, prin vorbe surde,
Prin viață, spre destin , pictându—se în anotimp.
 Silvia Bya

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu