joi, 27 septembrie 2012

ULTIMUL MEU BAL clip



Te văd copilă ,alergi despletită,
Dansezi cu speranța, de mână mă iei,
Alergi surâzând prin iarba cosită,
Ai fluturi în zâmbet ,în ochi, flori de tei.

Te văd copilă cum alergi desculță,
Tălpile-ți nu ating tristețea dintre punți
În toamnă te-mbraci , iubirea te-nalță
Plutești peste timp ,spre anii cărunți.

Copilă, natura moartă în tine-a renăscut
Și ierni și veri s-au strâns ca să rămână…
Alergi spre timpul ce-l credeai pierdut,
În toamna mea, să –mi torni țărână.

Te simt copilă în toamna mea venind
În zborul lor ,prea multe anotimpuri te-au albit
În gând, mai pui o clipă peste clipă, poposind,
Pe trupul meu ce stă pe crucea  vieții ,obosit.

Te văd copilă, vii către mine surâzând
Clepsidra rece te așteaptă trist la mal
Mă cauți printre clipe și îmi spui șoptind
Că mă întâmpini , la ultimul meu bal.
 Silvia Bya Urlih

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu