vineri, 7 septembrie 2012

CUVINTE ÎN LUMINĂ - Silvia Urlih




În anotimpurile mele-am fost,
când nor de ploi,
când susur de izvoare,
un gând știut de cer
aproape pe de rost,
un vis ce-și calcă
visele-n picioare..

Am fost și sunt
un suflet ce pictează
tabloul vieții ,
înrămat de vise,
cerneala ce-n cuvinte colorează
în toamnă,
clipe vechi,
 promise.

Scriu slove ,
le împletesc pe file,
le dau culoare,
le arunc spre cer,
cânt dorul ,
adunând în zile,
pe portative,
clipe de mister .

Scriu pe un nor
despre uitare,
scriu despre ieri,
scriu despre azi,
despre durerea vieții călătoare,
pierdută în iubirea
din amiezi.

Pun în cuvinte ,
suflet,
nemurire
valsez cu anii mână-n mână….
de nu-s poet,
îmi cer iertare…
eu doar pictez ,
cuvinte în lumină .
Silvia Urlih 07.09.2012

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu