vineri, 7 septembrie 2012

ULTIMUL MEU BAL- Silvia Urlih


Te văd copilă ,
cum alergi despletită,
dansezi cu speranța,
de mână mă iei,
alergi surâzând
prin iarba cosită,
ai fluturi în zâmbet ,
în ochi,
flori de tei.
Te văd copilă
cum alergi desculță,
tălpile-ți nu ating tristețea
dintre punți
în toamnă te-mbraci ,
iubirea te-nalță
plutești peste timp ,
spre anii cărunți.

Tu ai crescut copilă,
natura moartă în tine-a renăscut
și ierni și veri
s-au strâns ca să rămână…
alergi spre timpul
ce-l credeai pierdut,
în iarna  mea,
să –mi torni țărână.

Te simt copilă
în toamna mea venind,
în zborul lor ,
prea multe anotimpuri te-au albit,
în gând mai pui o clipă peste clipă
poposind,
pe trupul meu ce stă pe crucea  vieții ,
obosit.

Te văd copilă,
vii către mine surâzând,
clepsidra rece
te-așteaptă lângă mal,
mă cauți printre clipe
și îmi spui șoptind,
că mă întâmpini ,
la ultimul meu bal.
 Silvia Urlih 07.09.2012

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu