luni, 3 septembrie 2012

IARTĂ-MĂ DOAMNE ! Silvia Urlih



În albul dimineții
ce încă mai trăiește,
înot în lacrimi,
sufletul mi-e trist…
cu roua ce din verde
izvorăște,
trupul
mi l-aș sculpta în ametist.


În toamnă ,
sufletul mi l-aș ucide
să uit de mine,
și de toate,
Poarta lumânării să o pot deschide,
să duc la Domnul
clipele-mi săpate.

De-atâtea patimi, inima mi-a stat,
sângele–n ea înzăpezește,
pe câte doruri mai am de-ngenunchiat
s-ajung la Domnul meu, ce mă iubește!?

În lacrima din rouă ce mă doare,
mă arde-o rugăminte,
mă apasă…
cu mine Domnul meu
să ai răbdare
nu mă uita,
știu că de mine îți mai pasă…

De câte ori am fost îngenunchiat
m-ai sfătuit
că trebuie să trăiesc,
mi-ai spus
că viața nu este un păcat
și pentru toate astea,
îți mulțumesc !

Acum,
când dimineața mă-mpresoară,
rugă spre Tine-aduc cu îndurare….
TU ,…
fă ca sufletul să nu mai doară…
îngenunchez,
îți mulțumesc

și-ți cer iertare.
  Silvia Urlih 03.09.2012

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu