sâmbătă, 4 iunie 2011

ARIPĂ DE INGER


Privesc soarta de departe
In bătaia soarelui,
Să colind în tinerețe…
Și-mi cânt toamna sinelui.

Închid ochii și în minte
Mă revăd din nou copil,
Îngerul să mă alinte
Cu aripa-i de safir.

Am ajuns în toamna vieții,
Spiritul  îmi e rebel…
Îmi plâng anii tinereții,
Suflet cu blestem in el…

Aripa de înger tandru
Ce mi-ai arătat lumina,
Stele,floare ,coriandru
Presărat-ai in surdina

Eu te-am auzit pe tine
Îngere al meu din stele,
Mi-ai luat multe suspine,
Mi-ai luat a mea durere.

Suflet chinuit de jale
Ce-ai plutit prin apa sorții,
Zbor spre astre abisale
Tu deschizi zăgazul porții

Ești acum pe zări albastre,
Îngeri,zâne te alină,
Suflet chinuit de astre,
Inima-ți nu mai suspină.

Doamne…fost-am eu copil ?
Fost-am eu,..sau al meu vis?
Îngeri vin încet, …. tiptil
Și-mi șoptesc….tu ai decis !!!
de Silvia Bya


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu