duminică, 5 iunie 2011

ARIPĂ DE INGER


ARIPĂ DE ÎNGER
Privesc soarta de departe
în bătaia vântului,
și colind în tinerețe,
să-mi cânt toamna
 sinelui.

Închid ochii și în minte
mă revăd din nou
copil,
îngerul să mă alinte
cu aripa-i de safir.

Am ajuns
în toamna vieții,
spiritul  
îmi e rebel…
dar plâng anii tinereții,
suflet
cu blestem în el…

Aripă de înger tandru
ce mi-ai arătat
lumină,
stele,
floare ,
coriandru
presărat-ai în surdină.

Eu,
 te-am auzit pe tine
îngere al meu
din stele,
mi-ai luat multe suspine,
mi-ai luat din dor,
durere.

Suflet chinuit de jale
ce-ai plutit prin apa sorții,
zbori spre astre ancestrale,
deschide zăgazul porții!

Ești acum
rază de soare,
îngeri,
zâne te alină,
suflet
cu multă candoare,
inima-ți
nu mai suspină.

Doamne…f
ost-am eu copil ?
Fost-am eu…
sau al meu vis?
Îngeri vin încet,
tiptil
și-mi șoptesc…
tu ai decis !!!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu