luni, 13 iunie 2011

FII PUTERNICA !!!! Cumpara-ti o floare sau un buchet imens de flori, ori de cate ori esti deprimata,sau obosita !

Dragele mele
              Am sa ma adresez in special celor care inca nu au ajuns la varsta de 50 de ani….voi aveti timp sa invatati sa nu faceti greselile pe care le-am facut eu, de-a lungul timpului….Am luptat, m-am sacrificat,am muncit , am daruit…..iar mie nu mi-am acordat atentia cuvenita…Am avut mare grija sa arat foarte bine la exterior…cum sunt imbracata, cum sunt coafata…cum vorbesc, cum ma comport….sa nu jignesc, sa nu supar, sa nu deranjez……Am avut grija sa invat sa ma rog….sa ma rog pentru cei de langa mine….sa le fie bine, sa nu le liseasca nimic……Nu am avut timp sa citesc in cartea sufletului meu...eram prea preocupata pentru fericirea celor din jur…
               Am cazut rupta de durere in genunchi de fooarte multe ori…..tot de atea ori am reusit sa ma ridic …am invatat sa merg cu capul sus, sa nu-mi fie rusine de mine si de familia mea…
               Am invatat apoi din repetatele mele greseli sa-mi acord si mie din ce in ce mai des atentia cuvenita..
Noi femeile ne comportam ca si cum am trai mii de ani! In sine, fiecare zi nu inseamna foarte mult, insa adunate, aceste zile reprezinta chiar viata noastra. Timpul nu poate fi recuperat, el trece, fiecare moment este unic! Ne bucuram de viata prea putin si amanam mult prea mult lucrurile cu adevarat importante pentru noi!
               Si totusi,niciodata nu este prea tarziu sa facem o schimbare in viata noastra, sa ne regasim pe noi insine. Cu cat mai devreme cu atat mai bine. Este frumos sa fim in cautarea succesului, este bine sa muncim pana la epuizare , insa totul capata sens numai in momentul in care ne acordam noua atentia cuvenita. 
               Multe femei ajung la 50 sau 60 de ani si realizeaza ca nu si-au acordat lor suficienta atentie si abia atunci incep sa aduca un echilibru in viata lor….niciodata nu este prea tarziu.
                Cum sunt gandurile si experientele tale? Hraneste-ţi grandina mintii cu informatii, cunostinte sau experiente placute….cultiva multe flori in gandurile tale….vei inflori si tu pe masura ce gradina mintii tale va fi plina de flori.
               Simplifica-ti viata si bucura-te de fiecare clipa.Scoate buruienile, gandurile negative din gradina mintiii tale! Uda si ingrijeste ceea ce ai bun! Vizualizeaza un viitor luminos!Adu in viata ta, in gandurile, sentimentele si actiunile tale, energie pozitiva!Priveste-te in oginda si minuneaza-te de cea ce vezi !Fii calma si rabdatoare cu tine ! Plimba-te singura prin aer liber ! Iesi la un ceai sa o cafea cu prietenele !
Nici una dintre noi nu este de neinlocuit…
FII PUTERNICA !!!! Cumpara-ti o floare sau un buchet imens de flori, ori de cate ori esti deprimata,sau obosita !
de Silvia Bya

2 comentarii:

  1. Despre linişte



    despre sine, nimic.
    despre logica fructelor,
    putem vorbi,
    despre existenţa aerului,
    putem discuta,
    chiar şi invocând raţiuni din afara rotundului,
    despre golul clădit de cuvinte,
    putem emite analize,
    teorii abstracte şi nude,
    cu deformări acceptabile ale contemplărilor
    de a fi.

    sigur, putem să facem toate astea.
    putem să ni le legăm de picior
    pentru când vom avea tăria ruinelor,
    dacă pricina de a le gândi
    nu ne-ar fi oglindă.

    slugile cerului,
    lumina, stelele, spălătoreasa lună,
    îşi caută înfăţişări în coiful literelor,
    ca o criză de timp adâncită în propiul trup,
    fără limita adevărului răsfirată
    în potcoave de cal,
    şi cântă.

    tot ce se poate şi nu se poate
    se adânceşte în vedere,

    tot ce se tace şi nu se tace
    se încearcă prin disecţie,

    cercul însuşi îşi desprinde învoiala
    din mijlocul ochiului
    şi se adânceşte în mare
    ca şi când hăul marin s-ar sorbi în el.

    într-un seminar al gândurilor
    e lipsit de bun simt
    să dormi pe meteoriţi.

    RăspundețiȘtergere