joi, 9 iunie 2011

M-am nasccut trestie....

Inca dorm in fata laptopului. Incerc sa ma delectez cu o cafeluta…..si visez….visez inca , cu ochii deschisi….ma uit la fetite…Ce mari s-au facut…Cand au trecu anii ?? Am innotat in oceanul zbuciumat al vietii, am zburat prin cerul intunecat de furtunii …am plutit alaturi de pasarea pheonix …..am cazut in haurile intunecatee ale deznadejdii, am fost imbratisata de ariple ingerilor , am fost scoasa la lumina,si am asuns aici…..si acum.
Sunt multumita ? sunt implinita ???Ce am realizat in viata ???
Ma uit la fetite si realizez ca sunt posesoarea unei mari, a unei imense averi…COPIII mei, fetitele mele…..
Îmi dau seama că fără Dumnezeu as fi fost  sortita eşecului relaţional. Fără schimbarea făcută de El în viata mea imperfecta, fără naştere din nou şi regenerare, fără un nou început şi fără sfinţire as fi fost un Neica Nimeni,as fi ramas o leguma, as fi fost pierduta asemeni unui vas pe mare fără busolă. As fi plutit in deriva, sau poate ca m-as fi scufundat pe fundul oceanului.Am fost scolita si am invatat sa conduc vaporul vietii..Am invatat si acum sunt un foarte bun comandant. Am incercat sa iau cu mine pe vas si pe altii…..unii au stat putin , apoi au cobrat fiecare in barcuta sa….altii nu au inteles nimic….am invatat sa innot printre rechini, si le-am devenit prietena……
Ce bogata sunt !!!!!
Daca as fi fost o floare ? Daca as fi fost un fluture ? daca as fi fost un stejar ? daca as fi fost o trestie ? Da…sunt o trestie….M-am indoit dupa vand si am capatat putere. NU am vrut sa fiu stejar semet…M-am nascut trestie,si am stat linistita la malul oceanului….vietii.
Ma uit la fetite ,la nepotelele mele, la fetitele fiului meu, si sunt fericita !!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu