sâmbătă, 4 iunie 2011

DE CINE FUG ? - Silvia Urlih



Ce se întâmplă-acum cu mine ,
spre ce final
eu mă îndrept ,
spre ceruri albe și senine,
spre împlinirea
ce-o aștept .

Spre Tine îmi îndrept iar gândul
acum
în ceas târziu de seară,
alerg în zbor peste pământul
cu ceață,
vifor ,
ger și–ocară.



De cine fug așa speriată?
De mine însămi sau de voi ?
Trecutul, ce-am avut odată
l-am înflorit într-un trifoi.

Cer stelei
să mă ia în brațe,
cer lunii
să mă aibă-n pază,
cer soarelui
să mă înalțe,
să zbor cu mine, să fiu trează.

Trecut-au anii peste mine,
m-am adunat
ades de jos…
dar n-am lăsat
să mă încline
nimic din ce era grunjos.

Azi
visul mi l-am împlinit…
deși
mi-a fost atât de greu
și-acum
când merg spre asfințit
sunt eu
cu mine
și cu Dumnezeu.
Silvia Urlih 04.06.2011

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu