joi, 2 iunie 2011

VIS….????!!!!!

Cand fost-a nunta mea, cazu o stea
Doar ploaia-n frunze reci ma asculta
Iubite,… te caut……..sufletu-mi te vrea
Iar inima-mi tresalta–n zarea muta

Si  ochiul meu albastru te tot cere
Imbraca-te cu mine in alba camasa
De dragoste, de tipat, de durere
Iubeste-ma ,invaluie-ma intr-o fașa..

Te caut dincolo de lacrimi, de tunele
Te-astept de-un secol, te astept de mult
Te-astept in toamna vietii mele
Ma-ntorc spre toamna si te-ascult

Si-n noptile de veghe,cand ma imbratisezi
Un singur vis arde in dor aprins……
Ma vezi plangand ? ………oare ma vezi ?
Adorm cu tine-n gand in verdele intins

Sa ne-nvestmante ora-n desfatari agale
Iar noi sa fim si lacrima, si zambete si dor
Te-astept, iubite-n toamna vietii mele
Cu aripi plec, cu aripi ma intorc in zbor

Iar lacrimile-mi curg, fara sa vreau pe fata
Si ochii-mi te privesc, cu drag in departare
Te vad acolo,inorog cu stea cu aripe si viata
Te vreau,mi-e dor,mi-e jale si ma doare

Te-oi desfrunzi pe-o margine de munte si de hau
Si-oi adorrmi pe pieptul tau….cu iubire multa
Puritatea iubiri ma frige,ma arde…… eu ti-o dau
Mireasa iti voi fi iubite…in vis.….la nunta…….
Silvia

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu