joi, 2 iunie 2011

AMINTIRI.....


Mi-aduc  aminte de vremile trecute,
Copilărie rece,acră,ce mă –ntristă…..
Mi- aduc aminte de anii iernii crude,
Copil cu mamă..,fără mamă… ,tristă.

Ce dor de mamă mângâindu-mi chipul!!!
Ce  dor de tată alintându-mi iarna !!!!
Ce dor de anii verii alinându-mi trupul !!!
Pe viața mea pierdută ,nisip cearnă.

Adolescență,unde ești? Pe care unde?
Pe unde-ai fost?și unde te-am pierdut?
In pomi, în floare,unde te-ai ascunde?
In cerul acru, roșu cu soare abătut .

Tu…tinerețe ? pe unde- ai umblat ?
Prin ce coclauri te-ai ascuns? În ce unghere?
Eu te-am pierdut,în cerul verde și uscat
Si nu te regăsesc cu nici o priveghere.

Mireasă neagră a durerii,în albul diafan,
Mi-am pus inelul marilor neliniști,
Am împletit din lacrimile-mi un caftan
De sânge, de chin, în câmp cu miriști.

Off….., amăruie viață cum te-ai scris,
Pe fila cărții mele dureroase…..
Am strâns volume-întregi de vechi abis
Pe aripa însângerate-i  ierni geroase.

Dar vine vremea verii mele-n alb încins
Și vreau să cresc un lotus în grădină
Dar știu că astăzi nu-i un vis închis
Știu azi, că mâine viața e senină.
de Silvia

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu