miercuri, 15 iunie 2011

REMEMBER 52

                                                                  
Sunt singura, doar cu Isus, cel ce mi-a fost alaturi inca de mica, dar pe care L-am cunoscut cu adevarat in momentele cele mai grele din viata mea.
ITI MULTUMESC DOAMNE ISUSE HRISTOASE PENTRU TOT CE AI FACUT PENTRU MINE.
ITI MULTUMESC PENTRU TOT CE MI-AI DARUIT ...
PENTRU TOT CE-MI DARUIESTI.....
PENTRU TOT CE-MI VEI DARUI....
TU STII CEL MAI BINE CAT SI CAND TREBUIE SA MA BUCURI.
Am 52 de ani......peste 7 zile.....Doamne cati ani sunt..... Privesc in  urma si vad ...vad o fetita care a suferit,care a plans, pentru ca parintii nu au dorit-o..... care a visat , care a cantat, care a valsat care a crescut..., vad o tanara care s-a luptat,care a innotat in oceanul durerii...... o tanara care a INVINS  moartea si boala in nenumarate randuri......vad o femeie care a cazut in genunghi de nenumarate ori, dar care a avut puterea sa o ia de la capat de fiecare data......
Am visat si am dus la final visul......mi-am dorit si am realizat dorinta.....am avut de ales , si am ales......bine sau rau a fost alegerea mea....
Cu ajutorul lui Dumnezeu si a spiritului fratelui meu mort, m-am smuls din radacinile mamei si al tatalui si am invatat sa zbor spre lumina.......spre lumina divina.....
Care este rostul si rolul meu pe acest pamant ? .......Cat de grea a fost crucea mea ?.....Cat de usoara este acum !!!!!!! Cat de usoara va deveni ??
Abia puteam merge iar in mana nu puteam tine o farfurie ,iar acum sunt pe picioarele mele......sunt OM...sunt FEMEIE......
SUNT UN “MIRACOL” AL LUI DUMNEZEU ....am renascut....Dumnezeu mi-a dat o noua viata, mi-a dat o sansa.......Am reusit oare sa ma ridic la inaltimea dorintei lui Dumnezeu ??? Am invatat destul ?
M-am nascut o trestie firava care a rezistat in fata atator furtuni si uragane.....sunt acum o trestie pe care nu o poate smulge niimeni si nimic din radacini.....din radacinile pe care eu mi le-am infipt bine in pamantul verde......am puterea sa revin de fiecare data in pozitie dreaapta......
            Privesc in urma , si nu regret nimic ; nici suferinta, nici durerrea, nici singuratatea , nici disperarea, pentru ca asa am putut sa fiu aproape de tine, Doamne.
Bucuriile , implinirile si satisfactiile, mi le-ai dat tu Doamne ca rasplata a suferintei si a faptultui ca am invatat din durere, din dor, din greseli..... Eu trebuie sa dau inapoi ceea ce Tu m-ai invatat, ceea ce Tu mi-ai daruit.... . Eu trebuie sa fac cunoscut faptul ca Tu Doamne Isuse Hristoase existi cu adevarat.! Tot ce am cladit pana acum a fost doar cu ajutorul TAU, DOAMNE ! Da-mi puterea de a avea putere !!Tine-ma tare si cu mintea limpede! Nu ma lasa sa-i chinui pe cei din jur ! Invata-ma sa imbatranesc frumos !!1
Promit Doamne ca nu voi renunta niciodata la lupta cu mine , trebuie sa – mi depasesc limitele , pentru binele copiilor mei.!!!!        

   REMEMBER 52
Privesc acum in urma, privesc, si nu ma mint,
Bilantu-ntreg al vietii, incerc sa il disting.
Regret ceva ? as mai schimba ceva ? si strig.......
Eram ca un boboc, apoi... am inflorit.
Acum sunt ca o floare ce a imbobocit
Am gasit in soarta ceea ce mi-am dorit.                      
Boala nemiloasa pusese stapinire
Trupul meu cel tinar, s-a frint in tacere
Ochi-mi au varsat rauri de durere.              
Am strigat la viata, ca sa ma  ajute,
Am strigat la soarta, ca sa ma asculte,
Am strigat la cei ce acum ma respecta.
Asa mi-e dat in viata, asa mi-a fost sortit,
Sa ispasesc pacatul de altul savirsit,
Asa mi-e mie soarta, sa lupt si sa inving.
La stigatul de jale, la plinsu-nabusit,
Nu mi-a raspuns chiar nimeni,ei nu m-au auzit
Acum sunt fericita, acum m-am implinit.
M-au parasit cu totii, s-au aruncat in viata.
Eu am ramas in urma,  nu puteam tine pasul .
Acum sunt eu in fata..ei ..au facut popasul.                              
Lacrimi de iubire mi-au brazdat obrazul
Lacrimi de speranta mi-au insotit dansul
Lacrimi de durere mi-au calit ...sufletul
DOAMNE, spune-mi DOAMNE, cum sa-ti multumesc ?
DOAMNE, spune-mi DOAMNE, cum sa te rasplatesc?
DOAMNE,spune-mi DOAMNE cum sa te iubesc ?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu