joi, 23 iunie 2011

SI INGERII MOR.....

21 iunie 2011.......Eram la Bucuresti.... amandoi...... eu ma pregateam sa urc treptele spre Ateneu la Concert....el se pregatea sa urce spre ingeri....eu ma pregateam sa-mi serbez ziua de nastere, el se pregatea sa petreaca alaturi de Dumnezeu……
Si s-a dus……s-a dus DUHOVNICUL meu…preotul meu duhovnic s-a dus….preotul CADIU PETRE S-A DUS…..a plecat la ingeri….a plecat la Dumnezeu……EL l-a dorit la dansul mai mult decat noi, muritorii de rand care ne-am rugat pentru viata sa……A lasat in urma sa totul si a urcat la cer…..a lasat in urma sa o sotie devotata si un copil minor…..A plecat cu toate pacatele noastre la Dumnezeu…a plecat sa ne mantuiasca pe noi cei ce ne-am spovedit ani de zile la dansul……  
Mi-a fost duhovnic aproape 18 ani…..m-a invatat sa ma rog cu inima, m-a ajutat sa ma cunosc, m-a invatat sa stiu cum sa-l slujesc pe Domnul Isus Hristos ,pe Maicuta Sa si pe Dumnezeu Tatal……
M-a invatat ca lui Dumnezeu ai place frumosul iar daca eu ma vad frumoasa, asa,machiatta, ingrijita,aranjata,cocheta, inseamna ca si Dumnezeu ma place asa……m-a sfatuit ca daca nu ma plac cu basma pe cap, sa nu o pun….doar ca atunci cand puterea rugaciunii este prea mare, femeia, nefiind pregatita sa primeasca atata curatenie are ameteli si o doare capul…acesta este rostul basmalei de pe cap…sa ne apere de prea muta energie venita de la Dumnezeu…..m-a sfatuit ca daca imi place sa fiu rujata nu este nici o problema…..sanatoasa sa fiu….daca vreau sa sarut o icoana , poate fi in fata mea un om bolnavd e boala transmisibila,si prin sarut poate lasa microbi …dar ca atunci cand iau sfanta impartasanie sa fiu asa cum m-a creat Dumnezeu- nerujata…… era in pas cu timpurile……era in pas cu noile vremuri……
Lacrimile mi s-au transformat in cristale…nu pot plange,nu pot jeli, nu pot merge la catafalcul sau……Ceva ma opreste, si nu-mi dau seama ce….poate ca prefer sa-l stiu inca in viata….. probabil ca inima sau creierul meu refuza sa creada cruntul adevar……. Imi plange sufletul, imi plange inima , imi plange tineretea petrecuta alaturi de Domnia sa, imi plange trecutul,,imi plang amintirile….plang si florile pe care le-am primit in dar ieri de ziua mea…….plang si fluturrii……. plang si teii cu miros de miere,…plang si ingerii…Ce ma fac ? cui ma mai spovedesc, ….am ramas chiar singura,cu ingerii mei, cu Isus……
Cand a venit spre mine prima data, eram la mormintul fratelui meu si-l plangeam fara lacrimi…..acum a plecat , iar eu plang tot fara lacrimi….
Doamne, cum trebuie sa le petrecem noi pe toate…..una calda, alta rece….unul se bucura, altul plange…..unul se naste, altul moare……
LACRIMI, SUFERINTA, AMINTIRI, FLORI SI DURERE LA CAPATAIUL TAU…..DUMNEZEU SA TE AIBA IN GRIJA SA…….

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu