vineri, 17 iunie 2011

PRIVESC SPRE VISARE - Silvia Urlih




Privesc
spre cer
și rog o stea
să mă aline….
Privesc
spre lună
și-o rog
să-mi vegheze dorul ….
Privesc
spre îngeri
și-i rog
să-mi îndulcească visele…
Privesc
spre mare
și-o rog
să mă legene în somn….
Privesc
spre floare
și-o rog
să mă mângâie duios….
Privesc
spre salcie
și-o rog
să-mi învelească lacrima….
Privesc
spre rouă
și-o rog
să-mi spele gândurile….
Privesc
aripă
și-o rog
să mă înalte spre cer….
Privesc
spre fluturi
și-i rog
să mă învețe să zbor….
Privesc
în albastrul ochilor mei
și văd iubirea…..
Privesc
în albul sufletului meu
și văd speranța…..
Privesc
în imensul inimii mele
și văd tăcerea…..
Privesc
în verde trup al meu
și văd depărtarea…
Privesc
spre unicorn
și-l rog
să-mi dea puterea...
Închid ochii
și visez

visarea…..
Silvia Urlih 17.06.2011

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu