miercuri, 27 iunie 2012

ÎNTRE CLIPE. Silvia Urlih




Mi-e sufletul ciuruit de gânduri deșarte,
mi-e inima sfâșiată
cu spini
de trandafir,
mă dor cuvintele aruncate departe,
mă-nnăbuș,
aș vrea
să nu mai respir.

Mă doare-amintirea,
mă doare
prezentul,
mă-nchin la altar
lumina iubirii să vină,
cu mâine-nchei pactul,
tai orizontul,
în speranțe-mi zidesc lacrima
ce mă dezbină.

Mă-nvârt cu îngerii negri în zbor
mă vor la ei
eu nu îi vreau
nu le răspund,
mă vor în jocul lor perfid,
amețitor,
nu vreau să-i știu…
în vis neprihănit mă ascund.

Acolo-n depărtare e diafanul înger trist
îl văd,
mă vede,
inima-mi deschide,
mă-nvăluie-n iubire ,
îmi spune
să exist,
mă cheamă să-i scriu vieții
ce-mi surâde.

Un înger întunecat m-a ademenit spre plecare,
un înger bălai mi-a șoptit
să mai stau,
în luptă cu mine m-am luat…
să plec oare ?
cui să-mi dau viața ?...
cui să i-o dau ?.

O clipă m-a împins în negura lumii,
o alta m-a oprit să plec
spre abis,
lumina iubirii a zâmbit genunii
și-am hotărât să mai stau,
să mai lupt…
să mă desprind din negrul vis.
Silvia Urlih 27.06.2012

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu