joi, 18 mai 2017

DOAMNE, CINE SUNT ?! - Silvia Urlih

Sunt fluviul
ce-ți curge printre palme,
sunt ochii tăi
ce blând
mă privesc ,
sunt mângâierea ta,
bunul meu Doamne,
sunt
iubire din raiul tău
îngeresc.

Sunt aripa
ce zboară spre Tine,
sunt aer,
sunt apă,
sunt munte, sunt câmpie,
sunt mâna Ta,
 ce vine la mine,
sunt pana și cerneala
ce scrie pe hârtie.

Sunt toată un zâmbet, căci Tu îmi zâmbești,
sunt toată iubire, căci Tu mă iubești,
sunt toată privire, căci Tu mă privești,
sunt toată o rană, când Tu mă dojenești.

Sunt,
Doamne…
cine sunt eu oare ?
sunt fir de nisip
care zboară spre soare,
sunt raiul din mac,
încărcat de splendoare,
pot fi
prin iubirea ta,
icoană în altare.

Sunt iubire din iubirea Ta, Doamne,
nesătulă-s de Tine deși nu mi-e foame,
sunt copilul ce-l mângâi până adoarme,
sunt clipa ce aleargă printre toamne.

 Silvia Urlih - 19.05.2017

2 comentarii: