sâmbătă, 20 mai 2017

MAI AI DE ÎNFLORIT ! ! - Silvia Urlih



Când
luna sărutul își așează
pe marginea nopții-n tăcere,
din pleoapa ce plânge-n surdină,
durerea
în scrum se preface,
uitarea-n uitare se duce,
povara
tributul și-l cere,
talantu-n talant se transformă,
„copilul”
așteaptă
și tace.

Sunt
visele mele din stele,
cunună pe tâmpla-nsesării ,
sunt
stelele mele din aștri,
inelul ce-mi leagă
destinul,
destinul îmi e misiune,
mi-e leac
și balsam însetării,
dorul mi-e hrană de suflet,
deși
mi-e amar ca pelinul.

Când
luna sărutul se-așează
pe chipul cărunt
din oglindă,
icoana surâde din frescă ,
mă  vede că sunt
amurgit,
dar,
copilul din mine-i ferice
și încă îmi este
colindă,
privește la pașii din urmă și-mi spune :

„Mai ai de înflorit”

 Silvia Urlih- 20.05.2017

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu